ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه آهنگ لالا عمرو دیاب

ترجمه آهنگ لالا از آلبوم احلی و احلی 2016 عمرودیاب


دوستان اگر میخواید از جدیدترین ترجمه های عمرودیاب خبردار بشید کافیست در تلگرام عضو کانال عاشقان عمرودیاب بشید لینک کانال: https://telegram.me/diabi

 

  
انا شفت یاما فى الدنیا یاما یاما یاما
من خیلی چیزها دیدم در دنیا خیلی خیلی خیلی

قلوب کتیر عاشقین وماهمنیش
آدمهای عاشق زیاد که برام اهمیتی نداشت

وده ساب علامه لا مش طبیعی لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا
مهربانیش علامت میفرستاد برام این غیر طبیعیه نه نه نه نه

ولا کان فى بالى اسهر لیالى یا انشغالى
و هیچ وقت فکر نمیکردم شبها بیخواب بشم ای کسی که منو مشغول خودش کرد

ولا حن قلبى ومال کده من زمان
و فکر نمیکردم قلبم مهربونی که و سالهاست که این طوری بودم

مشافتش عینى زى القمر ده لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا لا
مثل این ماه تا حالا ندیده بودم نه نه نه نه نه
اعمل ایه وتریح قلبى اد ایه محتاجلک جنبى
چیکار کنم قلب منو به خودت جذب کردی و شدیداً به کنار تو بودن نیاز دارم

 قلت ایه عنیک بتقولى اه اه حبتنى

گفتم که عزیزم چشم ههات آه آه چه چیزهایی که بهم نمیگه

انت جیت حلتلى الدنیا انت غیر الناس التانیه 

تو که اومدی دنیامو  زیباتر کردی تو با مردم دیگه فرق داری


اللى شفته معاک بعنیا نورلى الحیاه
چیزهایی که من در باتو بودن دیدم باعث روشنیایی زندگیم شد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد