ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه آهنگ وعدتک عمرودیاب 2016


 

دوستان اگر میخواید از جدیدترین ترجمه های عمرودیاب خبردار بشید کافیست در تلگرام عضو کانال عاشقان عمرودیاب بشید لینک کانال: https://telegram.me/diabi

 

 


وعدتک انى ابقالک

قول دادم که برای تو باشم


 واقدم عمرى من قلبى

و زندگیمو از صمیم قلب تقدیمت کنم


وروحى تملى رایحالک

و همچنان جانم فدات بشه

 

 وبطمن عشان جنبى

و بخاطر بودنت کنارم آروم بشم


کفایه تکون فى احضانى

همین که تو بغلم باشی کافیه

 

عیونک تبقى ندهانى

چشمانت مرا بخواند


انا حابب حیاتى معاک

من زندگمیو کنارت دوست دارم

 

ولا عایز حبیب تانى

به کس دیگه ای نیاز ندارم


حبیبى واغلى من عمرى ومن اول کلام بینا

با ارزشترین عشق زندگی من از اولین کلام


عرفت انى لقیت عمری وشفت الدنیا دی جنه

فهمیدم که زندگیمو پیدا کردم و دنیا رو به سان بهشت دیدم

نظرات 5 + ارسال نظر
abbas شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:46 ق.ظ

الله علیک یا ولد

نوید شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:52 ب.ظ

احمد جان دوباره مثل همیشه گل کاشتب با این ترجمه عالیت..

محمد جمعه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:59 ب.ظ

مرسی

رضا شهابی شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:26 ب.ظ

عالی بود

alireza جمعه 12 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ق.ظ

واقعا عالی و ترجمه روان و فوق العاده ۲۰. مایه ی افتخار عمرو دیاب هستید:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد