ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

شخبط علی الحیط - محمد حماقی

دوستان واقعا معذرت میخوام


این هم به سفارش دوستان براتون ترجمه کردم .


به شخصه که آهنگهای محمد حماقی و همچنین کلیپاش هم گوش میدم خواننده ایه که مثل بقیه از کس خاصی تقلید نمیکنه و همیشه سبک آهنگ هاش هم به نظر من دوست داشتنین




انا شخبط على الحیط وبشبة ناس کتیر لانا عمرى هکون الاول ولا الاخیر
من روی دیوار خط میکشم مثل بقیه برای اولین بار تو عمرم هستش و آخرین نفر هم نیستم
انا واحد من کتیر بیحبوکى بضمیر کل الى شغال بالى انک تبقى بخیر
من یکی از کسانی هستم که با تمام وجود دوستت دارن تمام افکار من اینه که تو همیشه خوش باشی
الاسم فلان الفلانى السن مانتى عرفاة عنوانى حضنک ومکانىالدین مؤمن باللة
یه اسم گمنامی دارم سنم هم نمیدونی نام خانوادگی  من و محل سکونت من آغوش توست و مسلمان هستم

احلامى من سنین مرکونة على الرفوف ملیت کلامک لیا تملى عندک ظروف
رویاها من سالهاست تو قفسه ها قرار گرفتن از حرفات خسته شدم کاش احساسات داشتی
مش بندم على اللى فات ولا نفسى ارجعلة یوم
بخاطر چیزهایی که گذشت حسرت نمیخورم و دیگه هم بهشون بر نمیگردم 
سنین وانا ضهرى متنى کفایةعایز اقوم
سالهاست کمرم خم شده نیاز دارم که استوار بشم

نظرات 12 + ارسال نظر
احمد سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.ashm.blogsky.com

سلام
دوستان خواهشی که دارم برای ترجمه های ترانه های غیر عمرو دیاب لطفاً اسم آهنگ را همراه با آلبوم بنویسید یا متنشو اگه دارید در اختیارم بذارید چون واقعاً پیدا کردن متن ها کمی سخت هستش

به امید موفقیت دوستان

لیا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام احمد جان..دستت درد نکنه..منم باهات موافقم..بعد از عمرو جونی حماقی دومین خواننده یی هست که خوشم میاد(بین خواننده های عربی)..منم نظر تو رو دارم.حماقی کاراش قشنگه..منم سبکش رو خیلی دوست دارم..خاصه..راستی احمد جان قبلا هم نوشته بودم اگه میشه آهنگ های مش طبعیه و قول و اتکلم حماقی رو ترجمه کنی؟خیلی خیلی ممنون میشم..

لیا چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

راستی آلبومش هم حاجه مش طبیعیه هستش...بازم ممنون

نوید چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام به احمد
من هنوزم منتظر ادامه ترجمه ترانه های آلبوم آخر تامر حسنی هستم.
اگر این ۲ ترانه (۱-عرفت تغیر من نفسها ۲-اکلمها) زودتر ترجمه کنی عالی میشه.در ضمن متن ترانه ها در وبلاگ تالار گفتگوی ایران سرای امید هست.

احمد چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ http://www.ashm.blogsky.com

سلام ممنون که نظر دادین چشم براتون انجام میدم نوید جان آدرس رو لطفاً برام بنویس

نوید پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ

وبلاگ تالار گفتگوی ایران سرای امید (forum.sarayeomid.net) توی این وبلاگ متن ترانه های تامر حسنی هست ولی در بعضی از ترانه ها کلماتش یا کمه و یا اینکه پس و پیشه.

nasim یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام احمد اقا وبتون جالب بود
با اینکه هیچی متوجه نشدم اما خون میکشه دیگه مگه غیر از اینه؟
قالبت رو عوض کن .والا ما شنیدیم عرب ها خیلی خوش حالند اما این قالب بهتون نمی خوره از من میشنوی عوضش کن ...
اینم یک انتقاد سازنده....خب دیگه چی بگم...
راستی از اشناییت خیلی خوش حال شدم
بای.....بای
این نظر خصوصیه ها یه وقت به نمایش نذاری یا .....والا میدون بسیج منتظرتم....
البته بعد از اینکه با دست خودت حلقتو کردی تو دهنت....
خب اینم واسه دل تو00000000

reza چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام دست گلت درد نکنه خیلی ممنون از شما

امین از ساری جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://aminrezapour sari face book

سلام خواهش میکنم که سکایب خود را بدهید ږبنده عاشق موسیقی عرب

امین از ساری جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 ب.ظ http://aminrezapour sari face book

علاقه مندان موسیقی عربی در فیس بوک مرا اد کنید خواهشا
به نشانی aminrezapour sari با سکایب aminrezapourie اهل ساریم و عاشق موسیقی عربی خصوصا رامی عیاش محمد حماقی راغب علامه هستم روتانا هم عاشقم و زیاد موسیقی عربی عاشقم .

موفق باشید دوست من

فائزه پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1397 ساعت 09:59 ب.ظ

ترجمه آهنگ hagha mestakhbaya رو‌هم میشه بزارید لطفا؟! از محمد حماقی

آنیتا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 11:31 ب.ظ

محمد حماقی بی نظیره من عاشقشم یکی از آرزوهام اینه برم کنسرتش اهنگ مابلاش و وافتکرت بسیار زیبا و گوش نوازه

انشالله که حضور در کنسرت حماقی رو تجربه کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد