ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

حلوه الایام عمرو دیاب

به سفارش یلدا خانوم براتون آهنگ زیبای حلوه الایام رو ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد بقیه درخواستهاروهم سریعن انشاالله براتون انجام میدم


اوعدنی هتفضل طول العمر فی دنیایا
بهم قول بده که برای همیشه تو دنیای من میمونی
دیه حیاتی عیشه فی جنه طول ما انت معایا
تا وقتی که تو کنارم باشی زندگی خوشبختی خواهم داشت
ایام حلوه الایام یا حبیبی معاک ولا فی الاحلام
روزهای زیبایی من با تو هستم و این خیال نیست
من اول مره قبلتک وعرفتک فیها
روز اولی که تورو شناختم و عاشقت شدم
ولقیت الدنیا الحلوه الی انا بحلم بیها
دنیای زیبایی رو پیدا کردم که همیشه رویاشو داشتم
ایام بتفوت یا حبیبی وبتعدی علینا
عشق من روزگار میگذره
وکانی بعیش انا وانت فی دنیا لوحدینا
درحالی که انگار من و تو در دنیا تنها هستیم

نظرات 8 + ارسال نظر
دکتر نگار کریمی شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://dr-negar.persianblog.ir

سلام دوست عزیز.دکتر نگار کریمی هستم متخصص پوست مو و زیبایی،برسم وظیفه خدمت رسیدم خوشحال میشم به من سر بزنید [گل]

لیا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ب.ظ

عااااالی بوووود...ممنون احمد جان

ایرانمنش چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:52 ب.ظ http://homn.blogfa.com

بنام خدا

خانم دکتر کریمی،باعرض سلام واحترام اون تک پستی که در persianblog ملاحظه کردید آثار باقیمانده از وب قبلی بود بهرجهت متشکرم از اینکه مشاهده فرمودید
با احترام

نیلوفر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://nilooss.blogfa.com

سلام احمد آقا
عالی مثل همیشه
ممنون

[ بدون نام ] جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ

احمد جان...سلام خوبین؟..کم پیدایین دوست عزیز...زودتر بیا که دلمون برات تنگ شده..

سلام دوست من ممنون از نظر لطفت

لیا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

قبلیه من بودم احمد جان...

نوید جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ب.ظ

با سلام به احمد
لطفا ترانه حکایات از آلبوم ۲۰۰۷ (نقول ایه) و ترانه قصاد عینی از آلبوم ۲۰۰۴(لیلی و نهاری) و ترانه طمنی از آلبوم ۲۰۰۹(ویاه) برامون ترجمه کن.

امیر حسن شنبه 17 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 12:17 ب.ظ

آهنگ انشالله. طول العمر. ترجمه کن دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد