ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

وحتبتدی الحکایات 2014 عمرودیاب

خب شعر زیبای آهنگ زیبای  وحتبتدی الحکایات رو براتون ترجمه کردم امیدوارم خوشتون بیاد. البته آهنگ جانا هم آپدیت شد.

  

وحتبتدی الحکایات ما عینیک قالتلی حاجات

داستانها دیگه دارن شروع میشن چیزهایی که چشمانت میگن ( یعنی بین ما جریانی در حال رخ دادنه)

 

 واهو بان علیک علامات ما خلاص کفایه سکات

و در تو نشانه هایی بوجود اومده دیگه سکوت کافیه

 

احساس جمیل صعب اوصفه واللی انت لازم تعرفه

احساس زیبایی که توصیفش سخته و تو لازمه بدونی

 

 انا قلبی کنت محلفه لا یحب ولا یهوا

من قلبم رو قسم داده بودم که نه عاشق بشه نه کسی رو دوست بداره

 

شفتک نسیت انا کل ده ومشیت عنیا مغمضه

وقتی دیدمت فراموش کردم که من چه به خودم قول دادم بودم در حالی که چشمک میزدم راه میرفتم(نشانه های خوشحالی)

 

على فین واخدنی معاک کده مع روحک الحلوة

منو با خودت و با اون باطن زیبات به کجاها میبری

 

الوقت لیه هنضیعه قلبک وقلبی اتجمعو

چرا باید چنین زمانهائی رو از دست بدیم در حالی که قلب من و تو باهم شدن

 

والحب ده مین یمنعو اشواقنا تغلبنا

و این عشق رو چی باعث میشه بوجود نیاد در حالی که اشتیاق ما نسبت به همدیگه بر ما چیره شده

 

مشوار طویل وده اوله مع بعضنا هنکمله

راه درازی در پیش داریم و این تازه اولشه که باهم به سرانجام  برسونیمش


والعمر ایه هیجمله غیر کلمه فی قلوبنا

چه چیزی زندگی رو زیباتر میکنه؟ تنها اون کلماتی که در قلبهایمان جاری هست


نظرات 4 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 9 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

مرسی...ترجمه ت عالی و فوق العاده س...بابت ویرایش ترانه "جانا" ممنون...

نازی پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 07:59 ب.ظ

واااااااااااااای مرسیییییییییییییییییییییییییی
چقد قشنگه

Nina پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:20 ب.ظ http://fansnawal.blogfa.com

سلام ممنون بابت ترجمه ها ممنون میشم اهنگ شفت الایام و ترجمه کنید. به اینستاکرامم سر بزنید کارتون دارم ممنون

instagram.com/FanClubNawal

محمد یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55 ق.ظ

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد