ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه ترانه های عمرودیاب

وبلاگ ترجمه ترانه ها و آواز و آهنگ های عمرودیاب و موسیقی عربی مصری

ترجمه شفت الایام عمرودیاب 2014

سلام به همگی پوزش بابت تاخیر و جواب ندادن به کامنتها. باتوجه به اینکه میخواستم آهنگ شفت الایام رو همراه با اومدن کلیپ ترجمه کنم ولی خبری از کلیپ نشد. امیدوارم از ترجمه خوشتون بیاد اگر کم و کاستی داشت به بزرگی خودتون ببخشید.


 شفت الایام = مفهومش میشه کسی که روزهای رو چه سخت چه آسون سپری کرده  

یاما اتمنیت تبقی معایا
بارها آرزو داشتم که با من بمونی

وحلمت انى اعیش یا حبیبی حیاتى معاک
و رویای گذر زندگی باتورو داشتم

ونروح لبعید ننسی العالم بحاله
تا دور دستها بریم و دنیارو بحال خودش رها کنیم

ننسی الدنیا ومافیها وانا ویاک
دنیا و هرچی که تو دنیا بود رو فراموش کنیم و من تورو داشته باشم

شفت الایام وانت معایا حبیبی
روزها رو میگذروندم در حالی که عشقم با من بودی

بتعدی قوام وانت معایا حبیبی
محکم میگذشت  و عشقم با من بودی

شفت الایام وانت معایاحبیبى اجمل ایام وانت معایا
روزهارو گذروندم و با من بودی زیباترین روزگاری که با من بودی

فکرت کتیر فى الدنیا دى لو مش هعیشها معاک یا حبیبی هعیشها لمین

بسیار فکر کردم که در این دنیا اگر با تو زندگی نکنم عشق من پس با کی زندگی کنم؟

متخیلهاش ومتحلاش یوم فی عینی ده انت وجودک ملیها یا نور العین
( زندگی کردن با غیر تو) تصور نمیکردم و برایم هم جذاب نبود در حالی وجود تو ای عزیزترینم چشمانم رو پُر کرده

خلتنى اشوف الدنیا معاک ولا فى الاحلام علمت قلبى یقول یا حبیبی ارق کلام

باعث شدی دنیا را باتو ببینم نه در خیالهایم، به قلبم آموختی که به معنی اصلی بگوید عشق من( منظور واقعن عشق رو تجربه کرده باشه)

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 16 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام ...مثل همیشه فوق الهاده بود...

عزیزمی نوید جان

نازی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:07 ب.ظ

خیییییییلی ممنون.

ممنونم نازی

محمد جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:48 ق.ظ

مرسی

سپاس عزیزم

عباس سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام دوستان...ممنون از ترجمه ها...عالی بود...بزودی هم وبسایت ایرانی عمرو راه اندازی میشه منتظر باشید.

عباس سلام ما همچنان منتظریم برادر دلتنگتیم. به امید دیدار مجدد

نسرین سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://facebook.de

عالی واقعا خسته نباشین ممنونم

سپاس دوست من

ehsan پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 06:17 ق.ظ

merc lezat bordam

رضا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:56 ب.ظ

دمت گرم

مرضی شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:44 ب.ظ

سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد